En tots els idiomes

Selecciona un idioma
per Solrac Korner

divendres, 5 de febrer del 2010

Dia 01/01/2010 –Viena

Comencem el dia amb la visita del palau de la Sisí. Anem amb una àudio guia on ens explica tota la seva història mentre anem visitant les estàncies del palau. El sortir tornem a passar per la plaça de l’Ajuntament nou i les paradetes que vam deixar ahir a la nit. Avui al matí, el mateix lloc sembla un altre món, no hi ha aquella massa de gent i totes aquelles llums i música que ens acompanyaven durant tot el camí.
Com la Rosa i el Josep és el tercer cop que venen a Viena, demà visitarem la ciutat nosaltres dos sols. Avui el dia és més relaxat i donem una volta pel centre i anem a dinar a un restaurant de menjar típic de Viena.
Així doncs, avui visitem la cas de Mozart, les catacumbes, l’Església de Sant Agustí, i la Catedral de Sant Esteven.
També passejant per davant de l’escola espanyola d’equitació, ja que no podem entrar a veure cap exhibició ja que en aquesta època no en fan cap.
Al vespre agafem al metro i anem el Prater, el parc d’atraccions on hi ha la noria més antiga del món. Com la nit estava tapada i no hi havia molta visibilitat, decidim no pujar-hi, ja que no veuríem res.
Desprès ens dirigim a un lloc on li havien dit en el Josep que hi havia una casa de colors que semblava de Gaudi, i eren bonic de veure. Així doncs, ens dirigim cap allà.
Aquesta casa de colors es diu la casa de Hundertwasser, que va ser construïda com si sigues un puzzle multicolor. És un edifici molt original i bonic, però no està gaire pensat per la gent que deu habitar. La pena és que és fosc i les fotos no surten molt nítides.
Anem a sopar pel centre, i com estem una mica farts de menjar carn, decidim anar a menjar pasta. Acabem en una pizzeria Italiana, on mengem molt bé i acabem bastant tips.